wtorek, 20 maja 2008

Szparagi w Sosie Serowym


Zielono, zielno ah jak zielono mi!
Piekna wiosna, warzywa az sie usmiechaja by je dusic, gotowac, krajac, miksowac.
Najlepsza przystawka swiata, same szparagi az sie prosza o jakas fuzje slono-pikantna a w wykwintnym towarzystwie sosu serowego i szczypty chili bedza nie tylko mega zdrowe i smaczne ale rowniez slicznie sie prezentowaly na talezu.
Autentyczna rewelacja sezonu, ktory trwa tak krotko!


Szparagi w Sosie Serowym
  • 1 peczek zielonych szparagow
  • 1 lyzeczka soli
  • 1/2 lyzeczka cukru
  • 1/2 lyzeczki oleju sezamowego
  • 1 lyzka masla
  • 50g sera typu blue
  • 100g sera typu feta (moze byc polska kanapkowa)
  • szczypta chili

Szparagi cienko oskrobac na całej długości, odcinając zdrewniałe końcówki. Gotować we wrzątku z dodatkiem cukru i soli przez około 7-9 minut, mozna dodac kilka kropel oleju sezamowego.
W rondelku rozpuscic do konsystencji sosu maslo i sery, polac goracym sosem szparagi, posypac chili.
Petarda!

2 komentarze:

Bea pisze...

Przesliczne to pierwsze zdjecie! Ja tez kocham sosy serowe, ale niestety wokol mnie sami 'tradycjonalisci' wiec ciekawa jestem jak im sie ten pomysl spodoba :)
Pozdrawiam!

Zielona pisze...

Wielkie dzieki,a szparagi sa same w sobie bardzo fotogeniczne, no i mam nadzieje ,ze sosik oczaruje kazdego tradycjonaliste! pozdr